Act Achterhoek >> Locatie >> Ruurlo
#psychologische hulp Ruurlo, Berkelland, Oost-Gelre, Bronckhorst, Lochem, Vorden, #ACT # therapie


Wanneer u vragen heeft of graag een kennismaking wilt plannen, neemt u dan contact met mij op via onderstaand formulier.

Of Bel: 0624956284, bij geen gehoor spreek de voicemail in en ik bel u zo spoedig mogelijk terug.

Of mail naar: info@act-achterhoek.nl

Afspraak afzeggen

Het kan altijd voorkomen dat je niet op een afspraak kunt verschijnen. In dat geval is het belangrijk dat je je tijdig afmeldt. Indien je dit meer dan 24 uur van tevoren doet, worden er geen kosten in rekening gebracht. Wanneer je echter binnen 24 uur afzegt of niet op je afspraak verschijnt zonder bericht, ben ik genoodzaakt €50,- administratiekosten in rekening te brengen. Zeg waar mogelijk je afspraak dus ruim van te voren af, dan kan ik je plekje nog aan iemand anders geven en voorkom je zelf vervelende onkosten.

Je kunt je afspraak afzeggen via telefoon, voicemail of e-mail.

Privacy

Jouw privacy is natuurlijk van groot belang. Als Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige heb ik beroepsgeheim, wat betekent dat alles wat in de sessies besproken wordt vertrouwelijk blijft. Wanneer je het wenselijk vindt kan ik aan het begin en aan het einde van de behandeling je huisarts informeren via een brief. Soms is het nodig om met derden, zoals de huisarts, te overleggen tijdens de behandeling. Dit gebeurt altijd met jouw toestemming, zowel mondeling als schriftelijk via een toestemmingsformulier.

Zie ook: uitgebreide Privacy-verklaring

Niet tevreden? Laat het weten!

U kunt een klacht indienen via het online klachtenformulier

Ik vind het belangrijk dat u tevreden bent over mijn zorgverlening. Ik doe mijn best u zo goed mogelijk zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat er dingen misgaan of anders lopen dan u verwacht. Dit hoor ik graag, zodat ik samen met u naar een oplossing kan zoeken en ik mijn zorgverlening kan verbeteren. Hier leest u welke mogelijkheden er zijn.

Ga het gesprek aan
Wanneer u als cliënt ontevreden bent over de door mij geleverde zorg, probeer dan eerst met mij het gesprek aan te gaan. Wij proberen er dan samen uit te komen. Mocht het overleg dat wij samen voeren niet tot een oplossing leiden voor u, dan heeft u de mogelijkheid een officiële klacht in te dienen bij de klachtenfunctionaris.